Nitar möter Blommor.


Sorry för den dåliga bildkvalitén men det kanske kommer någon bättre bild senare, ni ser ju. jag har iaf på mig skor med nitar från Dosenbach, klänning från Bik Bok, ett skärp från jag vet inte var och en hatt från Tally Weijl
Idag är det ännu en dag fylld med regn, regn och åter regn. Slutar det aldrig regna? jag vill ha sol och värme, än om det är den där för varma värmen tar jag hellre den än regn!

Idag är jag ledig och har fram tills nu inte alls gjort så mycket, tog mig en sovmorgon och har suttit vid datorn. Blir nog att åka till Spreitenbach sen tror jag, ska cykla isf, om vädret tillåter vill säga.

Vad har ni för väder i Sverige och vad hittar ni på idag?



Kommentarer

Snygga skor :)

jag mailar dig om begravningen istället vill inte berätta för alla.

kram


Kom ihåg






Trackback