Idag, 31 juli.

Nu blir det många inlägg på raken men jag vill som sagt komma ikapp så det får ni stå ut med ;) Här kommer i alla fall en del bilder från Idag.

Vi åkte in till "stan" där jag och Liam satte oss vid hamnen och köpte en mjukglass. Mjukglassarna där är hur stora som helst (den på bilden ska föreställa en liten) och jätte goda och inte alltför dyra.




Köpte en bh på Lindex för ynka 25 kr!!

Jag har alltid varit en sån här som vill upp någorlunda tidigt på morgonen, senast vid 09.30 så jag ställer alltid väckarklockan på helger och lov. Nu har jag dock räknat ut att sen studenten då jag blev sjuk så var jag sjuk i olika sjukdomar och konstigheter i sex veckor i sträck så nu är hela min kropp helt slut. Än om jag lägger mig vid 23 på kvällen så kommer jag mig inte upp ur sängen förrän vid 11-12 på morgonen och om jag kliver upp innan så måste jag sova nån timme på eftermiddagen. Det är riktigt jobbigt men jag hoppas jag återhämtat mig klart snart så jag inte sover bort halva dagarna för det gillar jag INTE!!



Kommentarer

vilket kap på bhn :O vilken storlek har du? :)



/jasmin


Kom ihåg






Trackback