Din åsikt.

Tycker du jag passar bäst i rak lugg eller inte?




Kommentarer

du passar i båda, men tycker bättre utan lugg, dina ögon liksom försvinner lite annars :o

» Jenny

Du passar i båda, men jag tycker att utan pannlugg passar bättre. :)

Tycker faktiskt du passar riktigt bra i lugg!

jag tycker du passar i båda :D



sv, Jo jag med. Taylor är mer ja vad ska man säga :D Munnter eller nått ;P

» ajka

du passar i båda.

men gillar mer utan lugg ;)<3



kram

Du passar jätte bra i båda, men om jag skulle välja en av dom skulle det nog bli lugg:)

Du passar jätte bra i båda, men om jag skulle välja en av dom skulle det nog bli lugg:)

jag tkr du ska ha lugg =)



sv; samma här ;)

du passar i båda, men utan lugg ser man dina ögon och så bättre, :) så de är fint tkr jag :)


Kom ihåg






Trackback