Ciao


Nu är resväskan packad och klar och vet ni vad, ALLT rymdes, wow är det enda jag kan få fram. Planet går 16:35 så vi ska åka härifrån innan tre nån gång. NU är det så att då jag kommer fram så kommer dom inte att ha fått till bredbandet än så om det går som planerat kommer vi har internet i slutet av nästa vecka. Det kommer därför inte att bli någon bloggning för min del fram tills dess, men då jag är tillbaka kommer jag nog ha massor att dela av mig av!! =D

Eftersom jag kommer vara frånvarande nu hade jag tänkt ställa några frågor till er så jag får något kul att läsa då jag kommer tillbaka! Ni behöver inte svara på alla frågor, bara dom ni känner för. Har ni någon fråga till mig kan ni ju passa på att ställa den också.

1. Ditt namn.
2. Ålder.
3. Hur länge har du följt min blogg?
4. Hur ofta besöker du min blogg?
5. Team Edward eller Team Jacob? (En fråga till er som läst The Twilight saga böckerna).
6. Favorit film?
7. Dina tre drömresemål?
8. Det första du skulle köpa om du vann en miljon kr?
9. Sommar, höst, vinter eller vår?
10. Beskriv hur du tror jag är som person med tre ord.
11. Favorit serie?
12. Skulle du vilja vara en kändis, varför/varför inte?

Såja, det där får duga. Tänkte svara på frågorna själc nu också.
1. Ditt namn. Jennilie
2. Ålder. 19
3. Hur länge har du följt min blogg? -
4. Hur ofta besöker du min blogg? -
5. Team Edward eller Team Jacob? (En fråga till er som läst The Twilight saga böckerna). Team EdJa, gillar båda men kan ibland tycka att Edward är för mesig och Jacob för mycket på Bella.
6. Favorit film? Gillar många men en favorit är ju Grease!
7. Dina tre drömresemål? Usa, Afrika, London.
8. Det första du skulle köpa om du vann en miljon kr? En resa till USA för mig och moder.
9. Sommar, höst, vinter eller vår? SOMMAR!!
10. Beskriv hur du tror jag är som person med tre ord. Jagh skulle beskriva mig själv som Glad, Positiv occ Kreativ.
11. Favorit serie? Har många, bl.a OTH, The OC, PB, DH, Buffy, Andra Avenyn.
12. Skulle du vilja vara en kändis, varför/varför inte? Ja och nej. Jag menar man skulle ju inte tacka nej till förmögenheten, lyorna och bilarna. Skulle ju även vara kul att människor kände igen en, vara på tidningsomslag, släppa en skiva eller vara med i en film, gå på galor osv. Men det skulle samtidigt vara jobbigt agtt alltid vara igenkänd men framför allt inget privatliv och alla paparazzis.

Svara nu på frågorna ni! =)



Kommentarer

1. Matilda

2. 20 år

3. oj..har följt dig sen du vann twilighttävlingen, och när det var vet nog du bättre än jag ;)

4. besöker din blogg minst en gång om dagen :) förutsatt att jag är hemma och har tillgång till datorn :*

5. Team Edward stod HÖGT på listan länge, men jag vet inte... Jacob växer mer och mer i mina ögon (a)

6. Twilight, of course.

7. Har alltid velat åka på späckhuggarsafari i norra Norge. och så vill jag bila genom USA... något tredje kommer jag inte på (a)

8. en miljon, hmm.. det skulle nog bli en bil..

9. vinter vinter vinter !!!!

10. hur du är.. hmm.. glad, omtänksam, kreativ :D

11. har nog ingen favoritserie egentligen.. hmm, ingen jag kommer på i alla fall...

12. jag skulle nog inte vilja vara kändis.. som du säger, skulle ju inte tacka nej till förmögenheten, men skulle nog inte palla trycket... hehe

» Molly

1. Ditt namn. Molly

2. Ålder.

3. Hur länge har du följt min blogg?

4. Hur ofta besöker du min blogg?

5. Team Edward eller Team Jacob? (En fråga till er som läst The Twilight saga böckerna).

6. Favorit film?

7. Dina tre drömresemål?

8. Det första du skulle köpa om du vann en miljon kr?

9. Sommar, höst, vinter eller vår?

10. Beskriv hur du tror jag är som person med tre ord.

11. Favorit serie?

12. Skulle du vilja vara en kändis, varför/varför inte?

» Molly

1. Ditt namn. Molly

2. Ålder. 16. 17 snaaaart.

3. Hur länge har du följt min blogg? sen den länkades på twilightsweden, haha. någon gång i maj/april?

4. Hur ofta besöker du min blogg? varje dag

5. Team Edward eller Team Jacob? (En fråga till er som läst The Twilight saga böckerna). team edward! <3

6. Favorit film? twilight! did u need to ask? haha

7. Dina tre drömresemål? roadtrip genom USA, malasia, london.

8. Det första du skulle köpa om du vann en miljon kr? resa med mamma eller pappa och efter det raka vägen in på elgiganten och köpa en laptop.

9. Sommar, höst, vinter eller vår? sommar!

10. Beskriv hur du tror jag är som person med tre ord. social, "livlig", kreativ

11. Favorit serie? oj, kan inte välja. men top tre är Greys anatomy, DH och OC

12. Skulle du vilja vara en kändis, varför/varför inte? kanske ett tag bara? skulle gilla att bli igenkänd överallt, uppmärksamheten, allt som man får hemskickat gratis, pengarna, husen osv osv. men kanske inte föralltid? det är något speciellt att spara ihop så att man kan köpa den där dyra speciella saken..

1. Ditt namn: Linnea

2. Ålder: fyller 16 i december

3. Hur länge har du följt min blogg? sen du vann klick tävlingen :D

4. Hur ofta besöker du min blogg? ganska ofta

5. Team Edward eller Team Jacob? Team Edward OFC!

6. Favorit film? Twilight och Hp

7. Dina tre drömresemål? USA, Paris och typ Rom

8. Det första du skulle köpa om du vann en miljon kr? Kläääääääder :D och en resa till familjen

9. Sommar, höst, vinter eller vår? Sommar och höst

10. Beskriv hur du tror jag är som person med tre ord. Snäll, rolig och social

11. Favorit serie? The O.C

12. Skulle du vilja vara en kändis, varför/varför inte? Både ja och nej. Nej till all uppmärksamhet och paparazzis, ja till alla pengar & kunna träffa allt roligt folk :)

» Sarah

1. Sarah

2. 16

3. Sen du vann tävlingen om statistroll i New moon

4. Dagligen

5. Team Edward !

6. Daah ! , Twilight ofc :D och helt klart nya Harry Potter filmen :D

7. 1:Thailand 2:China/Japan 3:Island Esme (A)

8. Resa ! ,helt klart ! (:

9. Sommar & höst :)

10. Glad, modig och grym (:

11. True blood

12. Jag skulle nog vilja vara det kanske typ en vecka eller så för sen skulle man nog vara rätt så slut, tänk bara på stackars Robert som har alla jävla paparazzi efter sig och alla stalkers :(

Men jag skulle nog ändå vilja prova på hur det var :)

» Filiz

1. Ditt namn. det står ju där uppe men, ja, jag heter Filiz

2. Ålder. 16

3. Hur länge har du följt min blogg? sen du vann tävlingen

4. Hur ofta besöker du min blogg? lite då och då, kanske 1 gång i veckan

5. Team Edward eller Team Jacob? jag tycker att det är bra att Bella väljer Edward för de är ju menade för varandra, typ...men jag skulle föredra en kille som var mer som jacob, lite roligare tror jag :P

6. Favorit film? moulin rouge

7. Dina tre drömresemål? new york, egypten, tokyo

8. Det första du skulle köpa om du vann en miljon kr? lite kamera prylar och en resa till värmen kanske

9. Sommar, höst, vinter eller vår? sommar, absolut!

10. Beskriv hur du tror jag är som person med tre ord. fantasiful, posetiv och...oförutsägbar?

11. Favorit serie? house

12. Skulle du vilja vara en kändis, varför/varför inte? inte, jag gillar att leva mitt normala liv utan fans och sånt. och jag gillar inte fr mycket uppmärksamhet

» JOSS

1. Ditt namn; Josefine

2. Ålder; 16år

3. Hur länge har du följt min blogg? Ända sedan du vann statistrollen.. ;)

4. Hur ofta besöker du min blogg? Varje dag ;D

5. Team Edward eller Team Jacob? Team Edward :]

6. Favorit film? Hm.. jag kommer inte ihåg vad den hette, men jag säger väl Twilight då. Haah.. :]

7. Dina tre drömresemål? New York, London & Japan

8. Det första du skulle köpa om du vann en miljon kr? En egen lägenhet med walk-in closet!!!!! WOAAH

9. Sommar, höst, vinter eller vår? VÅÅR : )

10. Beskriv hur du tror jag är som person med tre ord. Snäll, glad & busig? ;O

11. Favorit serie? Haha.. Bondi Beach, haha.. drool nej men typ... Scrubs? ;o

12. Skulle du vilja vara en kändis, varför/varför inte? Ja, om jag tjänade bra och hade ett gott rykte ;) för det känns som att alla andra får upptäcka saker men inte jag :[ jag sitter liksom fast här hemma, mitt i ingenstans! :o

» Diana

1. Ditt namn: Diana

2. Ålder: 17 år

3. Hur länge har du följt min blogg?: Hmm ja tror de var sen du vann New Moon tävlingen..:)

4. Hur ofta besöker du min blogg? Lite olika, nån gång i veckan tror ja.

5. Team Edward eller Team Jacob? (En fråga till er som läst The Twilight saga böckerna). Team Edward såklart! :D

6. Favorit film?: Åh jag har många..The notebook,A walk to remember, Titanic, Moulin Rouge och Twilight :)

7. Dina tre drömresemål? Hmm Paris, New York och Italien tror ja :)

8. Det första du skulle köpa om du vann en miljon kr? Oj vad svårt hmm... En stor lyxig våning/lägenhet tror ja :P

9. Sommar, höst, vinter eller vår?: Sommar!!

10. Beskriv hur du tror jag är som person med tre ord: Du verkar var en Glad, kreativ och snäll person!

11. Favorit serie?: De e en del de men iaf: Vänner, OTH, DH, GA , GG med flera :P

12. Skulle du vilja vara en kändis, varför/varför inte: Jo de skulle ja väl fast inte en så jättestor kändis som typ Britney Spears utan kanske bara känd här i Sverige.För om man e jättestor så blir det jobbigt med paparazzis o så. Fast det beror på vad man är känd för också, skulle jag vara känd så vill jag vara de för något bra, typ musik eller så :)

hihi jag har precis varit i USA

» Emma

1. Ditt namn:

Emma

2. Ålder:

18

3. Hur länge har du följt min blogg?:

hmm.. minst ett halvår

4. Hur ofta besöker du min blogg?:

Nästan varje dag

5. Team Edward eller Team Jacob? (En fråga till er som läst The Twilight saga böckerna):

Edward

6. Favorit film?

Moulin rouge, V för Vendetta, Twilight

7. Dina tre drömresemål?:

Paris, London och ???

8. Det första du skulle köpa om du vann en miljon kr?:

Ett vindskydd

9. Sommar, höst, vinter eller vår?:

Sommar

10. Beskriv hur du tror jag är som person med tre ord:

kreativ, sprallig, självständig

11. Favorit serie?:

Greys' Anatomy

12. Skulle du vilja vara en kändis, varför/varför inte?:

Nja, beror väl på vad man är känd för.

1) Christina

2) 15

3) Rätt länge,vet inte exakt

4) Varje dag,om jag är hemma iaf

5) Säger nog Team Edward på den

6) The notebook,Titanic,Twilight och The Hangover

7) Afrika,Australien,Thailand och Paris

8) Nått som skulle gjort mig riktig glad!

9) Sommar

10)Lojal,glad och omtänksam

11)NCIS och FRIENDS

12)Nej det tror jag inte att jag skulle,om man överväger fördelar och nackdelar kan jag komma på fler nackdelar än fördelar.Asså det där med liksom pengar,husen och galor och sånt skulle väl vara kul men paparazzis,inget privatliv och att bli igenkänd överallt,njaa inte för mig.



Kram!

1. Ditt namn: Jenniefer

2. Ålder: 19

3. Hur länge har du följt min blogg?

sen du vann tävlingen :)

4. Hur ofta besöker du min blogg?

typ två gånger/dag. om jag har tillgång till dator.

5. Team Edward eller Team Jacob? (En fråga till er som läst The Twilight saga böckerna).

hmm lutar åt Edward. Gillar han mer än Jacob i böckerna..

6. Favorit film?

Åh. Svårt. hmm. Allt med Tim Burton

7. Dina tre drömresemål? Usa, London och tågluff genom Europa :D

8. Det första du skulle köpa om du vann en miljon kr?

Lägenhet utomlands!

9. Sommar, höst, vinter eller vår?

Sommar :D

10. Beskriv hur du tror jag är som person med tre ord.

völdigt kreaktiv, rolig och intressant.

11. Favorit serie? har många: Gilmore girls, Sex and the city, pushing daises, Desperate Housewifes,Grey's, buffy,vänner, the O.C

12. Skulle du vilja vara en kändis, varför/varför inte?

Ja skulle nog gilla att folk såg upp till mig :P Men skulle nog inte gilla alla papparazifotografer och så. Finns både fram- och baksidor.



1. Ditt namn. Cassandra

2. Ålder. 15

3. Hur länge har du följt min blogg? vet inte, kanske 2 månader

4. Hur ofta besöker du min blogg? så ofta jag kommer ihåg

5. Team Edward eller Team Jacob? (En fråga till er som läst The Twilight saga böckerna). Självklart team Edward!!<3

6. Favorit film? twilight (L)

7. Dina tre drömresemål? usa, storbritannien och kroatien

8. Det första du skulle köpa om du vann en miljon kr? jag skulle ha sparat pengarna för flytten till usa

9. Sommar, höst, vinter eller vår? sommar!!

10. Beskriv hur du tror jag är som person med tre ord.

11. Favorit serie? måånga! dh, ub, the oc, true blood, criminal minds m.fl.

12. Skulle du vilja vara en kändis, varför/varför inte? jag vill vara kristen stewart därför hon är världens snyggaste och grymmaste person!<3


Kom ihåg






Trackback