Snacka om fynd!


Som ganska uttjatat nu så är det modevisning nästa vecka, om precis en vecka för att vara exakt. Vi har fyra modeller var varav den ena är en själv. Jag har även min lillebror som en av modellerna men har haft lite svårt att veta vad han ska ha för skor på sig. Han är som sagt sju år vilket resulterar i att alla hans skor är leriga och väldigt smutsiga.

Var förbi en sväng på stan i morse och då hittade jag dom här tre skorna i hans storlek.. 20 kronor för alla tre paren!! Crazy!! Dom kostade tio kronor styck men sen var det även "ta tre betala för två" vilket resulterade i att jag fick ett par av skorna gratis.

Ikväll har jag provat hela hans outfit på honom med skor (det blir dom röda) och håret fixat och det kommer bli så bra!! Haha han såg faktiskt ut som en mini Johan Palm och då är jag seriös. Både jag och mamma tycker han var grymt lik Johan :P

Jag har även färgat håret ikväll så nu har jag vääldigt mörkt hår, men det blev bra! Ni får se resultatet imorgon :)



Kommentarer

åh va billigt :o kan inte du fota din brorsa haha ääälskar johan palm(A)

» Bibbi

Stackars Liam! Han som är så fin ska han måsta likna den konstiga typen.....Nu blev jag besviken....;-P Hoppas verkligen få se bilder på både dig, Liam och resterande modeller för dina kläder. Nyfiken nånting på dom. Kram


Kom ihåg






Trackback