Modevisning Januari 2008

Amelie.

Haha söta Tina! :)

Tina, Jensine och Amanda.

Matilda, Amelie, Irina, Dejin och Hanna :)

Jonna, Josephine och Jensine.

En del av sygänget.

Jonna och Josephine (Kjolen som är orange är min).

Jensine och Emelie.

Tina.


Alla kjolarna.

Igår satt jag och letade bland alla mina bilder efter bilderna från den här modevisning men jag hittade dom inte. Kollade en gång till men hittade dom inte då heller. Men sen efter att ha letat igenom typ hela datorn hittade jag dom på något konstigt ställe på mammas användare, pjuuh!

Dom här bilderna är i alla fall från modevisningen vi hade för ett år sedan då vi visade upp kjolarna vi sytt. Jag var dock inte med och gick :( Det var då jag hade stora problem med mitt ben som gjorde ont och vek sig ibland (på grund av diskbrocket jag tydligen hade, fick veta att det var diskbrock samma dag) så jag ville inte riskera att benet skulle vika sig då jag gick ute på catwalken! :P

Jag måste dock tillägga att jag tycker faktiskt att vi (förra året) fick mycket roligare sminkningar och hår än dom i år. Vi hade ju väldigt varierande både gällande färg och form. Jag tycker alla i år hade svarta sotade ögon och tuperat hår.. Än om dom också såklart var snygga!

Nästa vecka är det dags igen som sagt fast då är inte inte en kjol vi visar upp utan en hel kollektion!:D Wiiiie!
Ha en bra dag.
Pusss



Kommentarer

detsamma :)

va spännanade :)

fett ballt är det din skola? vill ocksåå x)

har du tips på nån kul second hand butik i sthlm

lovely!


Kom ihåg






Trackback