Min outfit.


Skor Street (köpta i Berlin), jeans Gina tricot, linne Second hand, halsband Indiska.

Idag slutade jag egentligen 10.25 men istället för att åka hem for jag på syan och vad jag är glad över det för nu är jag nästan helt klar med min kollektion, wiiie!! :D

Kom hem 16.10 då jag direkt gick och la mig för jag var så himla trött, vaknade sen igen 18.45. Det knepiga är att jag fortfarande är lika trött så det blir nog ändå en tidig kväll för min del.

Just de, var förbi en sväng på Hemslöjden idag och sa att jag inte kommer tillverka mitt Björksta Smycke nu på ett tag, det roliga var att hon som jobbar där sa att det brukar komma in folk som frågar efter mitt smycke, folk vet alltså att det finns och det tycker jag är riktigt kul! =)

Ha en trevlig kväll.
Puss'k



Kommentarer

haha okej för tagga betyder väl typ 'dra / stick' :p iaf mina kompisar säger tagga när dom menar så haha c: aha du kanske menade att du är taggad? XD

ahaa haha okej kanske bara i sthlm som tagga är stick d:


Kom ihåg






Trackback