Jag kanske har hittat en modell!!!

Hej hopp.
Jag vet, oaktiv! Då jag kom hem hade jag tänkt plugga.. Men nä vet ni vad jag gjorde istället... Såg på två nya avsnitt av OTH. ÅHHH så himla bra det var! :D

I alla fall, på grund av att jag inte pluggade (har provet imorgon) måste jag plugga NU! Kul? Nepp!

Som sagt.. I slutet av januari (den 29 för att vara exakt) har vi en modevisning på skolan (kom dit!! Dragonskolan Umeå), den är rätt så stor faktiskt! Mååååånga besökare! Vi (designtreornna) visar upp de kläder vi sytt under höstterminen. Man har fyra utgångar per designer, för mig ska jag själv gå, Jossan och Liam men jag har inte haft nån aning om vem den sista som skulle gå var. Har spanat in en tjej på skolan i veckan så jag frågade henne idag och om klänningen passar henne skulle hon gå åt mig. Yes! Hoppas bara den passar nu då, håll tummarna för mig :)

Nu blir det plugg.
Kiss'n hug



Kommentarer

lovley! (:

åh va kuul, hade kommit om jag bott i umeå men stockholm är en bit bort därifrån va jag vet haha :D

åh så grymt vill diiit :'D kan du inte fota o filma då? vill se kläderna;D;D;D

okej va kul ;D söker du modeller till 'catwalken'+

svar: det var gott :D

OTH ALLTID BÄST haha, blir typ bara bättre och bättre :P

» Becca

:)

åh tack så mkt! :D


Kom ihåg






Trackback