Jag är fast i en annan värld..

Som jag skrev i något inlägg tidigare så har jag nu den senaste veckan suttit uppe på nätterna och kollat på gamla OTH avsnitt, det är ju så bra!! I alla fall tror jag kanske att det har blivit liiiite för mycket för min del för det enda jag tänker på nu är OTH, människorna i serien osv. Det känns som jag lever i deras värld, jag är helt uppslukad av den. Det känns som jag är där och ser på dom fast dom inte ser mig, som om jag vore ett spöke. jag vet, det låter helt besatt, jag är helt besatt av serien och som jag skrev har det nog blivit lite mycket av den på dom senaste dagarna :P


Nej tillbaka till verkligheten. Skolan börjar snart igen efter ett härligt och välbehövligt lov. Bilden ovan är från första dan i skolan 2008 efter sommarlovet.



Kommentarer

Åh OTH är så himlarns bra, har alla boxar. Så jag håller med dig om att man är i en egen värld som består av OTH =P hehe

öhhh, tror jag kommer upp och stänger av dvd:n, verkar allvarligt....


Kom ihåg






Trackback