Ganska besviken..

För några dagar sen skrev jag ju att jag hade en hemlis jag skulle offentliggöra här i bloggen om det gick som planerat.. Det har inte gått som planerat men jag berättar om det iaf.

Ni som följt min blogg sen i somras vet att den 2 juni åkte jag till Schweiz (själv) för att bo hos en familj och jobba hos en annan ett par dar i veckan (tog hand om två småttingar). Jag var där ca 6-6½ vecka.

Jag hade nu tänkt att boka en resa till Schweiz över sportlovet för att hälsa på alla jag lärde känna där.. Hittade en billig resa.. Men idag hade den höjts med 200 kr.. Sen skulle jag måsta ta avbeställningssäkerhetgrejs eftersom jag inte vet om min rygg brakar när som helst vilket kostade ca 300 kr, + 100 kr för ett kolli och sen ytterligare 69 för att jag inte betalar via internetbank. Det blev alltså ca 700 kr dyrare än vad jag hade tänkt mig och då jag inte är så himla rik är det 700 kronor jag inte har..

Det känns riktigt piss tråkigt! Jag såg jätte mycket fram emot att kanske få fara dit å träffa alla, särskilt alla småttingar jag hann bli förälskad i.

Men men, that's life I guess.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback