Fashionshow

Nästa torsdag och fredag är det vi som går där (nervöööst men SÅ kul!!)

Förra året var det ca 300 som kollade på designtreornas modevisning första dagen, vi får hoppas på lika många besökare vi med! =)

Så här såg det ut ikväll iaf.

Dom hade gjort kläder av sopsäckar, riktigt coola faktiskt!


Gillar den till vänster!

Sen var det dags förkjolarna de hade sytt på textilen. Hihi Min vän Jossan gick!

Det här blev min favoritkjol.

Det här är en av dom som ska gå med mina kläder nästa vecka.

Nu får ni se lite smått på vissa av kjolarna då alla gick.



Jossan hade också på sig en riktigt snygg kjol som Lina hade sytt (hoppas jag tog rätt på namnet).

Så där ja. Då var denna kvällen avklarad. Det var som sagt öppet hus på min skola ikväll då alla nior fick komma och kolla lite på programmen och så. Designtvåorna hade sytt varsin kjol och gjort coola grejer av sopsäckar som dom sedan hade en modevisning på (vi hade också en sån förra året, kanske visar bilder från den nån annan dag).

Nu taggar jag inför nästa vecka då våran stora modevisning är. Wiiiie!
Nu ska jag sussa.
Puusss på nosen!




Kommentarer

åh vad coolt! :O sopsäckar omg :D

vadå tagga? HAHHA

jag snor bilderna på mig!! :D

okej :) jag gillar nog mest den röda :))

mycket fina kläderser jag :)

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

Va spännande! VAd har du gjort förkläder då?

» Gaia

Sopsäckar? Coolt! Ärligt talat, kläderna var ju riktigt snygga! :D

» Nora

Kolt! Jag gillade din blogg, den var väldigt söt<3

» Jassi

tjenis, skickar du alla bilder från syan på min hotmail [email protected]!

vilka bra bilder du fick, det blev bara pannkaka av mina..

grymma kläder

» irina

Iiih gud vad nervös jag blir när jag ser bilderna!

Och jag blev kär i killen i tvåan, hans kjol var min favvo!


Kom ihåg






Trackback