Backstage bilder

Vi har tränat en del idag..

Typ så här snygga var alla under dagen tills håret och sminket blev fixat.

Lilleman som var SÅ DUKTIG!


Dagen har varit helt underbar! Allt gick verkligen hur bra som helst! Jag är så glad nu, jag går bara och ler så där fjantigt för mig själv.

Och Liam.. Vad ska jag säga?!?! Det finns inte ord för hur stolt jag är över honom, han var så duktig! Kom ihåg allt och var så himla cool!

Imorgon blir det två visningar, samma ställe: Dragonskolans (i Umeå) aula kl 11.00 och 12.15, gratis! Kommer bli awesome det med!

Kommer visa bilder på kläderna kanske imorgon men troligast på lördag för morgondagen kommer bli lite stressig.. Förberedelser fram tills 11, 11-13 modevisningar, 13-14 städa, fixa och trixa, sen ska vi träffas och snacka i klassen men läraren och kanske se videon från visningen. Sen blir det hem till pappa med Jossan, tvätta bort allt smink för att sminka om sig och ta på sig festkläderna för då ska vi (vi i klassen + modellerna) festa hela natten!

Aja nu orkar jag inte skriva mer, åär sjukt trött. Vi hörs imorn eller på lördag!
Puss!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback