The big secret: A New Tattoo.

Ja jag har ju ett antal par gånger i veckan sagt att jag och Jossan skulle göra något kul den här fredagen, "the big secret" som vi kallat det för men nu har vi gjort det så då får ni veta vad det var! Vi tatuerade oss! :D Så nu har jag två tatueringar, har ju den här sen förr!

Snart är det dags!



Tadaa, en stjärna blev det till slut. Den här stjärnan symboliserar min familj och min kärlek till dem, dom har fått varsin "pigg" av stjärnan. Från högst upp till höger: Mamma, Andreas, Liam, Kevin och Pappa.

I eftermiddags bytte jag plasten som sitter på och tejpade fast den med kirurgtejp som vi hade hemma. Den här tejpen ska vara skonsam för huden, ska vara superbra osv. Men Efter några timmar tyckte jag det började svida mer och mer och då jag tog bort tejpen såg det ut som på bilden nedan. Tydligen tål jag den inte så nu svider det, är rött, svullet och jävligt. Hmm! Men tatueringen är ju snygg iaf!!! :D



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback