Säg att det funkar!


Nu vet jag varför mitt Youtube klipp från modevisningen inte funkat, för att i klippet spelades Kiss låt Heavens on fire. Har bytt låt nu i bakgrunden så jag hoppas att det funkar att se det nu!!

Lite information om klippet då:
Det är inspelat nu i fredags (30/1-09) på vår modevisning vi hade på skolan. Kläderna som syns har jag sytt. Den första som går är Moa, sen Jossan, sen Jag och sist min brorsa Liam. Jag hade låten Heaven's on fire och i orginalvideon hör man massa jubel, särskilt då Liam går. Om ni vill få in den riktiga känslan öppnar ni en ny flik, söker upp låten Heaven's on fire med Kiss och lyssnar på den samtidigt som ni ser min video med modevisningen. Helt underbart var det iaf!

Om det nu är så att videon fortfarande inte funkar, let me know!!!!



Kommentarer

Den funkar: )


Kom ihåg






Trackback