Världens bästa brudar!

Min och Jossans outfits igår (dom två bilderna är lånade av henne).

Jag och min absoluta älsklings flicka!!

Min andra älskling hanna! :)

Jag och Jossan körde som vanligt våran POISON!!

Söta flickor.

Min tredje älsklings flicka Karin!

Puss på dig!

Hah.

Världens bästa tjejer!!!!!!!!!!! <3

Underbara.

Jag var som alltid väldigt glaaad!

AP, Jossan och Jag.

Puss på dig!

Efter X3M.

Så ja. Igår blev det utgång. Först var jag hemma hos Jossan där vi fixade till oss och så där, sedan begav vi oss hem till karin där även Hanna befann sig. Där var vi ett tag och hade det bara trevligt. Senare under kvällen for H och K till Maxim då letade jag och J reda på AP. Han fyllde 18 i torsdags, så GRATTIS till dig!! :)  Vi hängde ett tag med han och hans v'änner sen tog vi bussen till X3M där vi sjöng karaoke och dansade hela kvällen! Underbart rolig kväll med brudarna, Ap och annat folk! :)

Hihi måste bara tillägga att Andreas (AP) är ju världens sötaste!!! Fick flera sms inatt om hur kul han hade med oss igår, att vi gjorde hans kväll och massa annat gulligt! :) Eftersom han fyllde år i förrgår sjöng vi Wannabe för honom (karaoke) ;P



Kommentarer

söööööta!!!


Kom ihåg






Trackback