Dagen är fredag..

Morgonen började med att det var strömavbrott så för att se nånting fick jag tända ljus i rummet. Kan dock säga att det inte var så kul att sminka mig i detta "ljus" :P

Var som sagt i skolan till kanske halv 12 sen for jag och Jossan på stan och tog en fika på NK.

Jossan. Efter fikat gick vi en sväng på stan och kollade upp lite hemliga grejer ;)

Efter det for jag hem till födelsedagsbarnet Sara och deras "mini"gris ;P

Hos henne blev det ännu mer fika..

Vid sextiden mötte vi upp 7 andra tjejer för att äta middag på Balder.

Sara :)

Var inne på H&M och köpte den här töjan. Jag tog den dock i en stor storlek för att kunna ha den till strumpbyxor! :) 149 kr!

Efter Balder for vi till Maxim där brudarna skulle börja festa lite smått då dom skulle ut senare ikväll. Jag själv mötte upp en kompis för att ta ännu en fika, var dock less efter att redan fikat två gånger idag så jag tog bara en Loka! :) Är hemma nu för en mysig filmkväll!

Puss på er!



Kommentarer

ah du köpte tröjan!;)

du e det!!:), men jag ringer dig imorgon när jag är påväg, får skjuts!=)


Kom ihåg






Trackback