Backstage bilder från "The Fashionshow"

Efter att vi fotats ville Liam stå kvar och Posa :P

Det blev mycket väntande för lilleman eftersom alla vi tjejer skulle ju ha håret fixat plus smink och han skulle bara platta håret. Men han tyckte tydligen att det var spännande att vara på min stooora skola så det gjorde inget!

Liam och Moa.

Alla designers.

Sista förberedelserna.


Jag, Liam, Moa och Josephine.

Josephine och Moa.

Lill posarn ;)

Moa.

Jag.

Moi och broder L.

Moi och vän J.

Älskade lillebror och älskade vän!!

Såja. Har massor av fler bilder från modevisningen men jag känner att det har blivit väldigt mycket modevisning här på bloggen nu så dom får vänta ett bra tag nu!! Idag är jag ledig, har bara ebn lektion på onsdagar men vi skulle inte ha den lektionen idag, wiie!!

Hoppas ni får en bra dag!
Kiss'n hug



Kommentarer

hur gammal e han :)?

så gulligt :D


Kom ihåg






Trackback