Vad är det jag läser??


Klicka på bilden för att komma till källan.

Har alldeles precis suttit och kollat på filmen 8 Mile (www.channel131.com), ni vet den med Eminem i huvudrollen? Jag älskade Eminem förut och såg fimen första gången i sexan med en kompis och efter det blev vi kär i filmen och i Eminem. Nu var det dock kanske 1,5 år sen jag såg den sist så jag tänkte att det var dags igen.

Brittany Murphy har och en roll i filmen och då tänkte jag det att shit vad hon är vacker och att jag verkligen gillar henne. Då filmen är slut går jag in på blogg.se och ser där att Brittany nu har dött?! Jag var nästan på väg att börja lipa. Usch, 32 år, så himla tragiskt! Läs mer här.



Kommentarer

usch ja, hörde det på nyheterna i morse... :s

» Tina

fattat nada!!! chock

» carin

OMG! hon, Död? nej! hon är ju så jävla bra. fan

tragiskt.

» Ida

okej, haha ja du borde absolut läsa den! :) fast jag har i och för sig en bit kvar av boken, men jag tycker den är hur bra som helst. ^^



ja filmen är verkligen hur kul som helst! :)

tack så mycket! hihi okej. hur länge stannar du i ume då?



ååh det är så tragiskt, såg det också igår!! :(

kram

» Lina

Så fruktansvärt tragisk. En underbar skådespelerska och sångerska.

Varför tas dem ifrån oss? Samma som med Heath Ledger. Usch asså.

Det har hänt mig med! Att jag har kollat på en film och vips så dör den personen efter.. Dirty dancing var det för min del.. :)

Tycker mycket om det du skrev! Skojigt att se en del schyssta grejer och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)


Kom ihåg






Trackback