Trelle , NM & Rob och vinter (SUCK!!!!)

Klev upp 05.00 imorse och gissa om jag var trött?! Naturligtvis hade det snöat massor och blåste och var ishalt så alla skåningar som tydligen inte är vana vid detta körde mellan 25-45 hela tiden typ, jag och mamma blev näst intill galna :P Dock såg vi 4 bilar i dikena. Då vi tillslut var framme i Trellebrog var det efter ett tag dags för magnetröntgen vilket gick superbra, hade dessutom med mig New Moon soundtracket så jag fick lyssna på bra musik under tiden jag läg där i "röret".

Sedan drog vi vidare in till Trelle och möttes av tuppar och hönor på parkeringen :O

Vi var så långt nere i Sverige man kan komma, Smygehuk.

Vi gjorde ett stopp i Ystad på väg hem och var bland annat inne på Ö&B där jag hittade dessa snygga posters!! Storlek 61X91,5 cm och 59 kr styck. De står nu på min önskelista!!

Efter detta avnjöt vi en god lunchbuffè inne på en thairesturang :)

Måste bara få klaga över att vintern är här nu också.. Jag kan rent ut sagt säga att jag avskyr, hatar och föraktar vintern!! Usch! Jag hatar snön, kylan, isen, slasket, mörkret och att det är som att leva i en svart/vit film, allt är bara svart, vitt och grått, urtrist!  Det roliga är att nu är det plusgrader ute (tror jag) eller kanske 1-2 minus och blåser en del men jag håller typ på frysa ihjäl sen får jag höra att i Sorsele där jag ska fira jul var det tydligen 33 minus nu, yeey, längtar (not).

*Sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura min. Sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura min. Munnen den ska skratta och va’ gla’. Munnen den ska sjunga tra la la. Munnen har du fått för du ska tralla, la la. Sudda, sudda bort din sura min.*



Kommentarer

hönor på parkering.. skumt! ;D

Den där postern på Rob har jag :)


Kom ihåg






Trackback