Svar på tal.

Som sagt, får in lite frågor ibland och svarar på dem eftersom, här kommer två svar.

Josefin: Har en ganska onödig fråga. Vem tar alla outfitbilder på dig? (:
Inga frågor är onödiga! =) Det är verkligen väldigt blandat, den som har tid helt enkelt. Just nu då Sara är här får hon den uppgiften annars är det nästan alltid mamma som tar dem men det kan även hända att mina brorsor får ta någon gång och då ingen är tillgänglig blir det självutlösaren.

Tess: Du är medveten om att du visar extremt mycket bh på dessa bilder va?

Yes jag är medveten om det. Dock är det så att jag inte har värsta push up bh'n på mig utan det är en rätt söt liten grej med spets osv som jag tycker ska få synas.  Visst, på vissa bilder syntes det en del men jag orkar inte bry mig om det, jag har visat mig i bikini på bloggen och jag har haft urringade grejer på mig. Ingen dör väl av lite boobs som skymtar fram? Det är ju inte så att jag visar huuur mycket som helst heller. Tror de flesta tycker det är värre då man visar bh'n är att ha urringade kläder? Eller vad sitter det i? =)

 

På den här bilden har jag på mig precis samma bh under som får sticka fram, inte så himla hemskt, eller?

Och min balklänning var ju rätt vågad den med.

Aja, nu ska jag och Sara krypa till sängs.

Night night.




Kommentarer

jag fullkomligt ÄLSKAR din balklänning !!!

sjukt snygg..helt underbar!!! :D

Vilken balklänning! Helt underbar! Inget fel o visa sin bh lite, speciellt inte den du har, det är ju ett sött underplagg i princip, inte tjuter någon högt när killar visar sina fillingar heller.


Kom ihåg






Trackback