Stor frånvaro på bloggen!

Hej. Vaknade för ganska exakt en timme sen men ligger fortfarande kvar i sängen, det är ju så varmt och skönt här under duntäcket :)

Det ser ju ut som att mobilbloggningen funkade, toppen! Och vad stor bilden blev :O Men det är ju bra.

Tänkte berätta lite hur det blir nu inför och efter jul.. Imorgon i gryningen (om inte tidigare) sätter vi oss i bilen och resan börjar. Vi kommer köra till Uppsala där vi övernattar för att köra resten på tisdag så vi är framme i Umeå på tisdag någon gång. På onsdag eftermiddag åker jag och Kevin vidare till Sorsele för att fira jul med en del av släkten och sen omkring den 27 åker jag ner till Ume igen och stannar där tills vi åker ner hit, omkring den 6 januari tror jag.

Det blir alltså mer än två veckor jag är borta och bloggningen kommer få ta stryk av det! Jag kommer ju inte ha tillgång till internet ofta så det kanske ploppar in ett inlägg nån/några gånger i veckan (tyvärr) MEN jag ska göra mitt bästa för att få det att funka någorlunda. Eftersom jag nu vet hur man mobilbloggar kommer nog ett sådant inlägg ibland också så ni får hålla utkik!

Nu då vi har detta uträtt (höhö) tänkte jag försöka släpa mitt arsle från sängen för idag blir det till att städa rummet, PACKA, färga håret och skicka iväg ett paket med posten. Vi hörs sen.
Puss och kram!



Kommentarer

hoppas du får en superhärlig "semester" uppe i norr nu :)


Kom ihåg






Trackback