Packar...


Nu har jag tatt fram alla kläder jag vill ha med mig MEN då är det ju det att det är ju inte bara kläder som ska med utan även täckbyxor, mössa, handskar, hårprodukter, handduk, plattång, mediciner, sminkväska,underkläder,pyjamas osv så jag måste nog gå igenom klädhögarna igen för att få plats med allt annat som också ska med.. Hmm..Fortsättning följer :P

Update kl. 16:12: Nu har jag tatt bort så mycket kläder från packning så det känns som jag kommer få gå naken där uppe :P Men nu ryms grejerna i resväskan i alla fall (förhoppningsvis).



Kommentarer
» carin

haha! det blir alltid att man vill ha med sig så mycket när man ska bort! lycka till :)

» Tina

så mycke snyggt !!! hem över jul eller? kram

Åh men härligt att dom passade iaf :D



Haha jag har knappt med mig nå kläder alls :'D Det beror på att morsan säger att jag har kläder hemma så :)



Haha joo, jag garvade som sagt asmycket när jag läste BD haha :D



Lycka till med packningen :)

Lyckas ni ta er iväg imorn eller? :)

kramen

» Ida

hihi ja verkligen! :P

vad jobbigt med en massa packning. det tycker jag aldrig är kul... speciellt inte när man måste släpa på en tung väska. :P hur ska du resa? vad kul att du ska till umeå förresten!



jag firade min födelsedag igår och idag kom lite kompisar förbi och firade. :)

kram


Kom ihåg






Trackback