Jag är ju kändis..


Alltså min yngsta broder är bara för söt! Och rolig dessutom. Igår satt jag och läste Klick! och kikade på bilderna på kändisarna då Liam kom fram, pekade på Hilary Duff och sa "Känner du henne?" "Haha, näe" svarade jag då han sedan pekade på en annan kändis och sa "Men henne då?" jag skrattade till lite igen och sa "Näe, varför skulle jag känna dom? Du vet dom här är ju kändisar". Han tittade på mig med en liten konstig blick och ba "Ja men du är ju också kändis!!" Det var som inget snack om saken, jag var ju också kändis, inge konstigt om jag skulle känna kändisarna i tidningen. "Men Liam, jag är väl ändå ingen kändis?!" "Men hallå, du har ju varit med i tidningen hur många gånger som helst, du har varit i typ alla länder som finns, du är med i New Moon och den där andra filmen och du finns på internet (bloggen), då är du ju kändis!"

Jag försökte förklara för honom skillnaden mellan mig och kändisar, att jag är ju bara statist i filmerna, ingen självklar roll, pratar inget och bara syns snabbt i bakgrunden, att jag inte varit i alla länder och att då jag är med i tidningen har det mest varit för att jag vann Twilighttävlingen och att det är hur många som helst som finns ute på internet men näe inget av detta övertygade honom, han tycker fortfarande att jag är en kändis. Sött tycker jag men han inser väl med tiden att jag inte är det :P



Kommentarer
» carin

Haha guu va gulligt!:) men du är ju typ känd.

sv:Du har en skadda i ryggen eller? om jag inte fattat det helt fel. Hur fick du så i ryggen? :(

jag mår bara fint.

Nawww Va gullig han är. Hälsa God Jul ifrån mig!

Kram och God jul Jennilie ^^

Awh vad gulligt ^^



jaa okej synd ^^

Det är mycket bättre nu :)



kram

» Ida

yees. :)

haha vad gullig han är!! :D



vad ska du hitta på till helgen då?

kram

haha vad gulligt :D du är en kändis i hans ögon :D

» emma

gud vad sött!

den där bilden på dig på vänsra tidningen är sjukt fin, du måste ha långt brunt hår igen!!! :D

» emma

gud vad sött!

den där bilden på dig på vänsra tidningen är sjukt fin, du måste ha långt brunt hår igen!!! :D


Kom ihåg






Trackback