Blinddate?

Var som sagt hos sjukgymnasten idag pga av lite andningsbevär så det var ny en, en kvinnlig och hon var sjukt trevlig men även rätt rolig. Först ch främst kändes det typ mer som att jag var hos någon slags kurator för att hon ville veta så mycket om mig och jag babblade på men det roligaste var innan jag skulle gå då hon sa något i stil med "Alltså jag skulle vilja para ihop dig med min son som också är 90:a som inte heller har något att göra på dagarna, dock skulle du nog tycka han är för tråkig" Jag börjar skratta och sedan tillägger hon "Fast det är klart, han skulle nog bli förbannad på mig och jag frågade dig och försökte" vilket bara fick mig att skratta mer. Visste inte riktigt vad jag skulle säga så jag fnittrade lite och gjorde något mm ljud. Sedan träffade jag henne i korridoren på sjukhuset efter att jag tatt sprutorna alltså ca 1,5-2 h senare och då tog jag precis fram telefonen då hon sa "Men hej igen, smsar du med min son nu?" åsså skratta hon till :P

Aa rolig va hon i alla fall och det kuliga är att jag tror hon var fullt seriös också men inte riktigt visste om hon skulle våga fråga eller så. Sen skulle jag nog inte sagt ja heller, okej om jag fick se en bild på han innan kanske men annars kanske han är värsta fläskberget som bara sitter framför datorn varje dag med flottigt hår och chipssmulor runt munnen.. Yes jag föreställer mig alltid bland det värsta för själv är jag ju dundersnygg så jag förtjäner den snyggaste! Skämt för er som inte fattade det :P



Kommentarer

Jobbigt med andningsbesvär

haha men det kan väl vara spännande med en blinddate ;p

hahaha, rolig du är! =D

» emma

kul att du kan skoja till inläggen, de var ngt nytt som du inte brukar göra. fortsätt så för in blogg blir bara bättre och bättre =D


Kom ihåg






Trackback