Bästa resan ever!

Jag vet att ni sett bilder från den här resan några gånger nu och säkert hunnit lessna men vet ni vad? Jag har absolut inte lessnat än, jag får aldrig nog! Jag har aldrig varit med om en roligare och en mer perfekt resa förut därför tänker jag på den här riktigt ofta. Ni vet nog alla vilken resa jag pratar om, Italien 26-28 maj med statistdagen för New Moon den 27. En kort resa men ack så perfekt + att den kändes vara dubbelt så lång konstigt nog.

Jag och världens bästa Hanna (som jag saknar till tusen!!) på flygplatsen i Ume.

En video från då vi satt på Arlanda och vänta på nästa flyg.

På ett av flygen på väg till Florens i Italien (vi var tvugna att åka 3 olika flyg (tror jag det var) för att komma oss dit).

FRAMME i vårat lyxiga och fina hotellrum.

Vi kom fram vid 23 nån gång så vi lämnade bara packningen på hotellrummet, bytte kläder och gav oss sedan ut för att få se lite av Florens.

Väl ute var det riktigt varmt, vi hade endast klänning på oss men svettades nästan ändå och något som var ännu roligare var att det var massor av människor ute, än om det var en vanlig vardag. Tydligen var det en utomhusopera där mitt i natten som vi kikade lite på.

Hotellet vi bodde på.

Morgonen efter var vi uppe med tuppen då vi skulle ses väldigt tidigt i lobbyn för att åka en buss till Montepulciano där inspelningen skedde. Här fular jag mig i väntan på att resturangen (frukosten) skulle öppna.

Jag + en massa andra vinnare hoppade på bussen som väntade utanför hotellet och sedan var det roliga igång. Bakom mig satt Synne (den norska vinnaren) så vi började prata en hel del och vi var så förbaskat ivriga och förväntansfulla så i alla fall jag trodde jag skulle spricka, speciellt då vi fick syn på byn uppe på berget.

Under lunchen snackade jag och Synne en del med Robert och Kristens body doubles och dom (speciellt Alan) var himla trevliga.

Jag har skrivit om den här dagen ett x-antal gånger förut så ni ska inte behöva läsa det igen utan jag kortar ner det. 1 meter från Kristen Stewart, ca 8 meter från Robert Pattinson, spana in Rob utan tröja (RAUWR), kameror, röda kappor, vampyrkyssar, hetta, trevliga människor, underbart, magiskt, en dröm?, obeskrivligt, fantastiskt!!!

Jag lämnade inspelningsplatsen med sån lycka jag tror jag aldrig tidigare känt och jag kan nog säga att det där var den bästa dagen i mitt liv och då är jag helt seriös! Det var sååå, gaah vill bara skrika hur underbart det var! Väl tillbaka i Florens och på hotellet mötte jag upp Hanna igen som hade spenderat dagen i Florens och fotat lite.

Det var dags för mat kände vi så vi gick upp till hotellets resturang där dom hade en sååå vacker uteservering med underbar utsikt.

Senare på kvällen hade vi pratat ihop oss med några Italienska boys så då drog vi ut och shakade ass :P

Efter en lite crazy men askul kväll slocknade jag och Hanna rätt snabbt i våra sängar.

Dagen därpå klev vi upp tidigt för att inte sova bort sista dagen där men vi blev rätt lessna då vi var tvugna att checka ut från hotellet :/

Dagens spenderades med att kolla runt mer i Florens.

Vår älskade David staty!

Efter lunch nån gång kom vår bil och hämtade oss för att köra oss till flygplatsen. Hihi ja, vi hade som en privat chaufför :)

Mitt lilla köp :)

Och Hannas.

Vi lämnade Italien med tårar i ögonen.

På hemvägen var det också många byten och mycket väntan så vi fick försöka underhålla oss själva så gott det gick :P

Jag har sagt det förut men säger det igen, TACK TACK TACK Nordisk Film och Klick! för denna oförglömliga resa och den bästa dagen i mitt liv! TACK!!