En kväll vid havet med Kling och Klang.

Haha, ja det är mina småbröder som kallas för Kling och Klang. Här hemma säger vi nästan aldrig varandras namn utan då man ska ropa på både Kevin och Liam säger vi Kling och Klang, ska vi bara ropa/tilltala Liam säger vi Sune och jag kallar han ibland för Arne, Jag och mamma kallas IQ 1 och IQ 2, Andreas är väl den enda som inte har ett smeknamn, kanske för att det är han som kommit på våra, haha. Mamma är väl den enda som tilltalar och vid våra riktiga namn, tycker dock det är lite smått kul.

Ikväll cyklade jag och Kling och Klang å köpte godis då vi sedan cyklade ner till havet. Det visade sig vara rätt stora vågor där så vi hämtade badkläderna, gick ut på bryggan där vi sedan satte oss så vågorna for på oss och blötte ner oss rejält, riktigt roligt var det!

Världens bästa bröder!!



Liam sa att det började regna så jag skulle känna efter, dock såg jag smått galen ut då jag gjorde det :P



Kommentarer

Hur gamla är dina bröder, ni verkar ha det mysigt tillsammans!:D


Kom ihåg






Trackback