7 sanningar om mig.

Svara på dessa frågor om ni inte redan gjort det, jag skulle verkligen uppskatta det :)

Ja, här kommer sju sanningar om mig.
  1. Jag är helt besatt av Marilyn Monroe, direkt jag ser något med en bild av henne på slår mitt hjärta några extra slag och jag får en härlig känsla i mig och blir kär i saken på en gång.
  2. Jag har inte läst ut  Twilight på engelska ännu. Har läst ut de svenska versionerna och de engelska New Moon, Eclipse och Breaking Dawn men Twilight har tagit riktigt lång tid för mig att läsa, har kvar ca 70 sidor nu.
  3. Jag lyssnar på Elvis Presley låtar dagligen och har gjort det under ett par månader nu.
  4. Jag uttalar ord som sju, skönt, sjutton, sjukhus, sköt på ett roligt vis som de flesta har börjat lägga märke till och kommentera i min omgivning.
  5. Jag plattar mitt hår nästan dagligen, har egentligen väldigt lockigt hår.
  6. Jag kan se något positivt i nästan allting och kan få de flesta i min omgivning att le.
  7. Jag har ingen aning vad jag ska göra nu till hösten, jag vet vad jag vill men frågan är om man lyckas komma sig dit.
Så där ja, vissa visste ni kanske redan om och vissa var kanske en nyhet för er. Alla som känner sig manade kan göra listan, och när ni gjort den, lämna en kommentar då så spanar jag in den.




Kommentarer

kul att du gjorde den! :D

vad är det du vill göra nu till hösten då? :)

kram kram!

» Hilda

Haha åh, tack!:'D

» Hilda

Haha åh! Förlåt mig men jag är verkligen för lat ><

» kitty

händer för kul idag? :)

jorå :)



http://www.youtube.com/watch?v=vt4xQbBZrCY

där har du :D

Hoppas du har haft en bra dag idag :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

» Laila

roligt inlägg =) alltid kul att veta saker man inte vet :P =)

sv: tack va söt du är!

jag kan väll göra ett försök men jag kan inte lova att det blir bra. ?

du kan väll skicka någon bild antar jag ! :D

puss ^^


Kom ihåg






Trackback