5-6 augusti.

Igår hade jag och mamma det jätte mysigt. Det var nämligen utomhus bio i Ystad på torget så vi tog bilen dit. Man skulle ha med sig en solstol att sitta i och en filt så man inte skulle frysa. Det var Wallander filmen Hämnden som visades. Först så var Henning Mankell, författaren till Wallander böckerna som filmerna är baserade på där och presenterade filmen osv. Sedan väntade vi till det mörknat tillräckligt så dom kunde sätta igång den. Jag tycker filmen var helt okej och jag hade som sagt mysigt, det var himla kul också att filmen spelades ju in i Ystad och några scener var precis från torget vi satt på så det var som sagt roligt! =)



Idag började morgonen med att jag och Kevin målade på vårat förråd här hemma. Idag fyller även min älskade styvpappa, världens bästa styvpappa för övrigt år så mamma gjorde en smörgåstårta sedan dukade vi nere vid havet där vi fikade.




Kommentarer

Åh, så underbart ni verkar ha det...jag blir riktigt avundsjuk! Gratta Andreas från oss! Kram


Kom ihåg






Trackback