28-29 Juli.

På tisdagen fick jag för första gången följa med Kevin och shoppa. Han brukar annars tycka att jag jag väljer så fula kläder åt honom men han verkade nöjd med mig efter denna dagen endå och vi hittade massor av kläder och skor till honom.

Sedan begav vi oss hela familjen ut i Simrishamn.

Jag och moder tog oss en promenix och spanade in alla blommor!

29 juli.
Går man ut från våran gata är det denna utsikten man får syn på, vackert eller hur?!

Den soliga dagen blev att spendera på stranden.


Jag älskar att man får flasha tatueringarna på sommaren! =)

Senare åkte vi in till Simrishamn där vi vandrade omkring en snabbis..

Innan vi gick på den här mysiga uteserveringen. Vi hade presentkort där som vi utnyttjade. Vi åt världens godaste buffé!!

Det fanns verkligen allting! Bl.a sallad, fetaost, oliver, vattenmelon, annanas, massor av olika såser..

..grillad halloumi, grillade tomathalvor, fler såser, potatisgratäng, klyftpotatis, bakadpotatis, grillad kycklingfilé, oxfilé, ryggbiff osv osv. Mumma vad gott det var. Sen fick man även efterrätt.

Lilla jag.

Efter maten gick vi in till Simrishamn igen. Vi har en jätte fin kyrka där som är flera hundra år gammal.


Jag och bröderna.

Haha, jag och lilleman.

Simrishamn är en så mysig stad!

På flera stolpar fann vi dom här stickade skapelserna, tycker det är super roligt att någon engagerar sig och gör fint i staden. Fina var dom ju också!


Jag och bröderna igen då vi kommit hem.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback