Påsk och balklänning.

Då var påsken avklarad och jag har haft det väldigt trevligt. I torsdags åkte jag till min lilla Shabooya Hanna som bor ännu mer boschigt än vad jag gör och vi började göra mönstret till hennes balklänning, klippte ut delarna och så. På kvällen såg vi filmerna Bring it on all or nothing och Coyote ugly, sen började vi med vårat Buffy the vampire slayer maraton och åt massor av godis.

Sen på lördan tror jag det var eller kanske fredan begav vi oss ut på äventyr i skogen. Vi följde efter ett skoterspår ett tag tills vi avvek från den och började gå lite vilse.. Efter ett tag såg vi ett björnide, eller vi är ju inte hundra på att det var ett björnide men vi är nästan helt säkra på det, vi blev asrädda, smög oss in i skogen och gick ännu mer vilse. Det började bli mörkt, vi var helt lost i skogen och trodde vi hade väckt björnen så att den var efter oss men efter ett tag fick vi syn på några gatlysen, gick mot dom och hittade hem igen. Haha.

Vad mer gjorde vi.. Som sagt så sydde vi på hennes balklänning, hade Buffy maraton om nätterna, svullade, snackade, var ute på äventyr och hade det allmänt trevligt. Kom hem igår och nu sitter jag här hemma själv och tråkar lite.. Just de, lånade en bok av hennes syrra; "När jag hör din röst", en fortsättning till boken "Om jag kunde drömma", ni vet Twilight böckerna. Har aldrig i hela mitt liv läst en bok frivilligt men bara idag har jag läst 114 sidor, stolt ;)

Här kommer lite bilder från helgen.
Så här har det sett ut i Hannas rum hela helgen då vi vart väldigt duktiga på stöka ner :P


Det vi hunnit hittills på hennes balklänning, kommer bli awesome!!

Buffy in my heart!!! Och boken jag läser.

Just de, idag har jag sytt lite på min balklänning, nu är den snart klar men så här ser den ut hittills iaf!


Ja det var väl allt. Hoppas ni haft en lika trevlig helg som jag!
Kram



Kommentarer
» Milla

Va duktig du är!! Tur att ni hittade ut ur skogen så att du får gå på bal i denna läckra klänning!

Kram

» malin

hur fan får du på dig den? :O man ser ju inga sömmar, dragkedjor eller något och den sitter snortajt. HUR? grymt snygg dock!

» Emma

den blir ju jätte fin:)

Haha, har du läst klart boken nu? Eftersom du ska va med på inspelningen ;) Du måste verkligen läsa alla böckerna. Dom är bäst :D


Kom ihåg






Trackback