Kycklinghjärta till middag?

Åhh säger jag bara!! Nyss ropade Andreas (min låssas pappa) att det var middag. Jag frågade vad det var och han sa att det var tortelini, sås och nå kycklinggrejs. Jag kollade in kycklinggrejerna och hade aldrig sett sånna tidigare, såg ut som små runda grejer. Jag tog en tugga och det smakade lite som kyckling men konsistensen var superkonstig, efter några till tuggar sa jag att jag kunde inte äta dom för dom såg konstiga ut, smakade konstigt och konsistensen var konstig jamen dåå slänger han ur sig att det var KYCKLINGHJÄRTAN! Jag var allvarligt talat påväg att spy, var riktigt nära. Fy fan vad äckligt! Tappade direkt matlusten (har bara gjort det en gång tidigare) och skyndade mig dricka en massa. Bara nu då jag tänker på det mår jag illa. Usch usch usch. Enda anledningen till att han inte sa till mig innan vad det var för då visste han att jag aldrig skulle äta det och visst hade han rätt i det!! Nä nu ska jag fortsätta må illa och äcklas av vad jag just stoppat i mig!



Kommentarer

Hej älsklingspluttan!!!!

FYYYYYY va vidrigt!!!!!!!!!!!!!!

Förstår dig helt och fullt!



Älskar dig och längtar efter dig!

Hoppas du få en härlig påskhelg!

Vi hörs ju på telefon!



KRAMAR!!!


Kom ihåg






Trackback