Tisdagstema- Onyttig

Då skolan slutade var jag riktigt sugen på något men tyckte inte att vi hade något lockande hemma, det var då jag kom på att jag inte använt mitt presentkort på Café Station som jag fick av David på min 18-års fest så det blev ju väldigt passande. Cyklade dit och med mig hem fick jag en kikärtssmörgås och en pecannötpaj, gott och onyttigt :P

Men jag menar.. Vad vore livet utan att få smaska i sig gottigheter några gånger per år?! Man ska njuta av livets goda medans man kan :)

Här hittar ni fler tisdagsteman.




Kommentarer

så lite så ;)

hur har du haft det idag då ? :)

sv: tack :D!

Så sant som det är sagt - man måste få synda ibland, för att det blir så mycket roligare och trevligare och bättre med allt då!?! :-)

mumma jenka!:), haha okeej!

Jo men visste det det :)

Haft en bra tisdag?

» Bella

Ha en bra kväll! händer något skoj? :D


Kom ihåg






Trackback