that's what friends are for.

Tjohej :) Det blev lite ändrade planer för dagen.. Mamma kom och hämta mig vid 2-3 tiden och då åkte vi till Kupan där jag köpte en väska :) Sedan for jag vidare till myrorna men var inte där så länge.. Åkte buss till stan igen, for hem till pappa och hämtade några grejer sedan var jag på stan och fixade lite grejer.


Efter det for jag hem till Sara och med mig hade jag en liten "krya på dig påse" med gottigheter och halstabletter :) Kände mig riktigt snäll faktiskt ;P  Vi mötte sedan upp karin och for till Café Station där vi tillbringat kvällen med en massa snack. Älskar dom där tjejerna!! <3

Nu ska jag se på DH.. Igen ;)




Kommentarer
» Madde

Svar: Tack :)



Sööta påsar!

» lisa

ja eller hur! oj vad bra att de gick bra i år då! :D

Snygg påse!

ja jag pendlar till stockholm och det tar en timme enkel resa. så det är därför det tar tid.

» vic

Gratis presentkort från HM, Gina tricot och JC direkt hem i brevlådan bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka dig in här och bli medlem:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11345

Snygga bilder ;)



sv; nja, jag funderar på media, natur eller nått som har med stylist att göra :)

» Emma

jag tror jag såg dig på stan idag:)

Snygga bilder! Hoppas du sover gott (:

» Sara

Fin påse :D


Kom ihåg






Trackback