Rock chic.


Vitt linne Gina tricot, Rosa tunika Indiska, Väska Second hand, Klocka och armband Second hand, Skärp och skor är mammas gamla.

God morgon gossar och gummor :P Jag hoppas allt är bra med er? Det är toppen medmig i alla fall, sitter här hemma och väntar på bussen.

Tänkte säga det att jag är inte säker på om jag hinner uppdatera något mer idag, kanske ikväll, det beror på när jag kommer hem. Jag slutar 15.40 idag och då ska vi (klassen) direkt gå till ett kök på skolan och laga middag tillsammans och sedan klockan 20.00 ska vi se någon gratis bio som lärarna fixat till oss ;P Blir nog trevligt!

Ha en underbar dag hörrni :D
Kraaam Jennilie.



Kommentarer
» sadia

snyggt! gillar skorna :)

eftersom att jag blev tvingad att åka till mitt land när jag egentligen skulle ha filmkväll med kompisarna :(

ja, sommarställe :P

tack va gullig du e:)

mår lite bättre idag men fortfarande sjuk... usch. grym blogg du har btw! och du e sjukt söt, love your hair :) ska också klippa lugg snart!

Jag börjar bli sjuk och behöver tips på hur jag kan stoppa detta, Så jag inte blir riktigt sjuk.

Därför behöver jag alla möjliga tips på hur jag kan försöka att inte bli sjuk, Har du något tips ?

Det ska jag göra :)

tack för tipset.

Ska prova allt som bara går :)



Ha en super bra dag.

Tack :)

det hoppas jag med

Sv: Godnatt , hahah !

men shit vilken häftig outfit !

» Elin

Hello!

En tjej här som skriver om skönhet, kläder, smink och massa mer

Jag går stylist utbildningen i uppsala och en dag ska jag bli fotograf eller designer!

Låter det intressant? http://sooeet.blogg.se


Kom ihåg






Trackback