Milla of Sweden- Smyckekollektion 2008.

God morgon. Idag har jag sovmorgon så jag ska hoppa på bussen om drygt en timme.
Var tvärt inne på min kära moders hemsida för att se om smyckena kommit ut än och vet ni vad..?! Det har dom! Spana in hennes hemsida; MillaofSweden. Riktigt fina saker :)

En bild på mig med hennes smycken :)

Milla of Sweden, Fotograf Sara .

Ni hittar även nån liten bild på mig här och var eftersom det var med hennes smycken jag fotades för precis två veckor sen nu :) Den duktiga fotografen är Saravillfara.

Nu ska jag gå och göra mig iordning, ha en bra dag!
Puss' kram



Kommentarer

varsego ;DD;D

Snygg design :)

Jaja okej :)

Haft en bra måndag?

» Bella

tack så mycket snälla du! ha en underbar dag :) kram

» irina

ååh jag blev förälskad i de första örhängena med bilden och svart rosett! super, ska snarast springa till mias lustgård :P

» irina

äsch då, men jag ska hålla utkik! ;)

» Sussi

Jäklar vilka smycken! Hur mycket kostar allt? Jag bor inte i närheten av något av ställerna går det att beställa och få hemskickat?


Kom ihåg






Trackback