Jag har suttit och gråtit och gråtit.

Ja det är sant, tårarna rinner fortfarande bara jag tänker på det. Har suttit och läst Maddes blogg, Madde som gick bort i cancer för inte alls länge sen. Kom mig vidare till hennes mammas blogg och sedan Maddes pojkväns blogg. Sättet dom skriver på är så fint och känslofyllt. Jag vet inte om jag ska råda er eller avråda er till att läsa deras bloggar. Chansen är stor att ni kommer sluta som jag, flodar som rinner ur ögonen och sprängfyllda ögon. Fast det är värt det, det är bara så himla fint! Läs dom.



Kommentarer

Jag satt och läste i alla de bloggarna häromdagen, och jag kan säga att jag också grät. grät floder. man blir så berörd :(

» Erica

Svar: Har precis sett Idol och tagit det lugnt och så, vet inte vad jag ska göra nu.. sitta här ett tag kanske.. du då?

Jag var inne på Maddes blogg förut och sen läste jag något som hennes mamma skrivit.. jag grät också... :'(

» tess

Många har berörts av detta... därför sprider vi detta för att nå målet med insamlingen... //TEss

Usch så sorgligt. Det är så orättvist.

Sv. Ja men på något sätt är det lite kul eftersom man kan gå och prata med vänner skoja och så men jobbigt är det ju ..

» Erica

Svar: Okej.. vad händer i Sthlm då?

haha nahe, men de är ju maaaarknad :D:D:DD

Vad duktiga ni är!

» klara

ush ush ush ush =( gråt på bara. hoppas du blir gladare snart :)


Kom ihåg






Trackback