jag är med i Tove.

Heej. Kom nyss hem. Har som sagt haft textil hela dagen, hann klart med min klänning, eller jag har kvar nedersta fållen men annars är jag klar! Imorgon blir det att göra konstruktionen till nästa klänning :) Efter det var jag och tog mina allergisprutor vilket gick bra, hann även byta en del åsikter och så med mami.


Mamma hade med sig Tove (tidningen) där hon har sin annons och jag är med ;P (båda bilderna uppe)

Nu ska jag fixa lite käk till mig. Vad gör ni ikväll?? :)
Hugs.



Kommentarer

Shit va Coolt! :)



sv;ja det tycker jag verkligen. Jag älskar naturbilder

Vsg :)

Japp de ärde. Men vad ska du gör anu då?

vad snygg den blev!

Okeej :)jag ska ut och gå med en kompis nu. Kanske blir det lite jogging också ;)

» Emma

sv; a men då vare ju du;)

jätte fin klääning. äre till modevisningen? jag ska ju kanske gå i nått åt jossan, kommer iaf och kollar:)

» lisa

sv: oj vad länge, vi får bara ha i en timme :P åå, jag vill också ha den klänningen. den e så fin! :D

Svar: Så lite så. :) Puss

jag är född 83

Aaa :) Hih hur mås det? Kramar

» S

älskar din header :):)

ja fy tusan. den pendlingen är inte att skoja med :)

» lisa

sv: haha jaha :P

» bella

Klänningen är extremt gullig =))

gud vilken fin :)


Kom ihåg






Trackback