En dag på draggen.

Hemkommen från skolan nu. Dagen shar gått ovanligt snabbt känns det som, den blev inte alls lika jobbig som jag tänkt mig! På Fes-B kom vi på vad vi ska ha som uf-företag och sista lektionen hade jag ju som sagt nakenmodell och det gick också bra, blev rätt nöjd med ritningarna för typ första gången i mitt liv :P haha.

Så här långt har jag till skolan, står vid min utgång nu och där framme ser ni skolan :P

Jossan, Karin, Hanna och Didi på Fes-A lektionen. Taggade brudar!

Nu ska jag se det nya avsnittet av OTH, S6E2 :D :D

Ciaooo!



Kommentarer
» Bella

Min dag ahr varit bra. hur har din varit? :D

Okej vad går du för linje då ? :)

haha ja jag får väl glädjas av det ;P

» Sussi

Så skönt att bo så nära. Speciellt under vintern.



Svar: Jag ska slappa och packa. Vad händer under din kväll?

Ååå vad roligt :) vad får ni göra då? :)

» linda

okey, samhäll :P

härligt med solsken!


Kom ihåg






Trackback