"Du har trasiga byxor"

Inomhus:

Utomhus:

Skor minns eh, Byxor Vero moda (sönderklippta hemma), Vitt linne GT, Svart linne H&M, Kavaj H&M, Jacka köpt i London, Väska, Halsduk och Mössa Second hand.

Hej, det blev ett litet klädbyte just innan jag skulle med bussen till skolan i morse. Idag i skolan har det gått bra förutom att jag har varierat mellan att stå och legat på golvet under lektionerna pga ryggen. Men men, jag vet att det kommer bli bättre snart igen.

Idag skulle jag och Jossan skriva ett arbete om Bloggar och Bloggandet vilket gick super bra, vi är redan klara och texten blev super.

Nä nu ska jag snart äta middag sen fixa lite små grejer, see ya :)



Kommentarer

kompis :)

sj? (=

SV; god eftermiddag ;)



finfin outfit

» kajsa

svar: såbra då :)

sv: ja visst är den:D snygg blogg och asballa byxor:)

okejokeJ =)

nja vet inte ;D

Hehe okej, ja alla tycker olika, jag tycker det var lite för extremt ;)

Precis det skulle inte vara bra :):P

» kajsa

jag kollar på idol jag, självdå? :):)

» Erica

Svar: Brukar du få sådär ont? Varför då? :(



Kul att skriva ett arbete om bloggar!


Kom ihåg






Trackback