Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.


Så rätt!



Kommentarer

Tack! ;) Har du tänk på vad mycket tack man säger varje jävla dag på bloggen? hm...

Okej, ja det är det jag verkligen vill gå mest av allt, men är inte så säker på att det finns någon stylisttbildning i sundsvall. :/ Godmorgon! :)

sv: usch då okej. jag har väl en åtta nio mil skulle jag tro...

jag har kollat igenom nästan alla dina inlägg i kategorin "allmänt" nu, och inser hur mkt jag har missat av det du skrivit. asså jag vet att jag har nämnt det tusen ggr, men du är ju så sjukt vacker!! din blogg är nog fasiken den bästa oxå. jag brukar inte gilla att läsa långa texter som folk skrivit, speciellt inte när jag inte känner personen. men jag kan inte sluta läsa dina texter, tex. om din framtid, om vad du vill göra och så. dom är verkligen fästande, asså man kan inte sluta läsa dom! gud vad jag hoppas att jag får träffa dig ngn dag, haha nu låter jag som en stalker :p men du verkar så skön! det finns alldeles för få personer i denna värld som är som du. dessutom hoppas jag verkligen verkligen att du får dina drömmar uppfyllda, du kan få styla mig när jag går på röda mattan till min första filmpremiär haha :D btw, vill du fortfarande till norge, sen till london och sist till new york? :D


Kom ihåg






Trackback