Bloggkoll

Hejsan. Tänkte dra det hära med bloggkoll. Jag var väldigt sen att förstå vad det ens var, jag skaffade bloggkoll i början av sommaren nån gång, hade aldrig ens hört talas om det tidigare. Men men..

Man går in på bloggkoll.com och registrerar sig (det är gratis). Sedan är det bara att logga in. Då man har loggat in går man in på Bloggar där man söker efter bloggen/bloggarna man vill följa genom bloggkoll. Då man lagt till bloggarna behöver man bara gå in på bloggkoll.com så kommer alla nya inlägg fram där, man behöver alltså inte gå in på varenda blogg flera gånger om dagen för att se om dom uppdaterat.

Själv förljer jag 20 bloggar via bloggkoll, loggar bara in där så ser jag alla mina favoritbloggars nya inlägg. Det är enkelt och smart! Bli medlem du med, (och lägg till mig ;P )

The OC- Hallelujah
Kom ihåg, det går bara att tävla fram till klockan 24.00 ikväll, passa på nu!! :D

Det går inte att lägga in bilder :(




Kommentarer

Jag förstår! :)

Men tack så hemskt mycket, va glad jag blir !

svar: okej :) låter trevligt!

aa det känns bra :)

okeej :) dom är bra iaf :)



lägg till mig (a)

taack :) ska du göra sen då?

» Sara

Svar: Haha ja gör det ;)

http://www.youtube.com/watch?v=VBC52hlLlJE

» Carro

Ser att du gjort om bloggen! Fint! =)

visst är dem :D


Kom ihåg






Trackback