So much Draggen.

Det känns som jag har rotat på tusen olika balklänningar nu. men för tillfället är jag inne på denna; Svart eller mööörkgrön med lite kedjor och nitar, Rockchic't.

Eftersom jag inte kan bestämma mig för vilken balklänning jag ska sy påbörjar jag iställer Liams kläder, jeans och t-shirt.

Bara för att jag känner mig så oerhört snygg.

Hanna, Mandut och jossan.


Sitter och kollar på DH nu, mmmm så bra det är. Och jaaa, det känns så himla bra att ha helg nu, vet bara inte vad jag ska göra, hittar nog på nånting :)

Neh ska nog lagga lite mat nu.
Puuss



Kommentarer

Liam gallagher?

Oh, vad duktig du är på att rita!

» Frida

Precis :) ser fram emot det, även fast det självklart känns lite nervöst. Själv valde jag trä som inriktning, börjar ångra mig nu när jag ser hur fina saker ni gör...!

» Frida

Men det kommer säkert bli jätteroligt i varje fall :) Vad har du tänkt göra efter gymnasiet?

älskar din brillor :)

hoppas du lyckas med klänningen nu då :D


Kom ihåg






Trackback