Smash!




Skor Monki, tights GT, t-shirt New yorker(?).

Hello everybody. Vad skönt det var att ta sig en sovmorgon idag!!
Senare åker jag hem till mami för jag måste hämta lite smyckegrejer där. Hemslöjden har nästan helt slut på mina smycken och jag har bara skjutit upp att tillverka dom men imorgon har jag bestämt mig för att göra några stycken iaf.

Just de.. Ikväll är det ju Idol också. Den enda jag gillar i år är charmknutten Johan Palm, men jag tycker inte som Jossan att han är dösnygg utan har utstrålar bara sån självsäkerhet osv :)

Neh nu ska jag ta mig i kragen och göra ngt (vet inte vad bara :P )
Ciao



Kommentarer

sv; inte särskilt, tyckte kvällen bara bestod av köande. köande för att komma in, köande till garderob köande till toallett, och en massa väntande. Ganska värdelöst faktiskt!. Hade roligare när jag kom hem:)

» stina

nice klädsel

johan palm är inte bra?!

» jassi

haru fått skolfotot?:o lägg ut en bild!!

» H*

- najs ;d

johan palm är grymt bra och snygg så det så!!

» Ia

schnyggt

» Maria

så jäkla snygg outfit och underbara skor!

nice :D


Kom ihåg






Trackback