Outfit 14.10.2008




Skor Monki, Jeans Gina Tricot, Linne H&M, T-shirt Urban Outfitters, Fuskpäls H&M, Örhängen Milla of Sweden, Glajjor Urban Outfitters.

Snart ska jag hoppa på bussen för att bege mig till skolan, jag har en dryg dag framför mig. Igår försökte jag ladda upp en liten videoupdate från Sthlm men det gick inte så jag ska försöka igen senare idag :)


Jag hoppas att ni mår bra för det gör jag! Neh nu måste jag gå och borsta tänderna sen packa nå saker (åker till pappa idag).


Ha det bäst!!!

Pusspuss.




Kommentarer
» Sassy

Wow, vad jag gillar din stil!

Och vad snygg fuskisen är!

kram

grymma skor!!!

» Nina

snyggt bruden!! :)



jag spanade in skorna idag, dom är grymma!

kramar/nina

shit va snyggt!:D kan du kommentera lite i min blogg? (:

Snyggt


Kom ihåg






Trackback