I will be home again.



Godmorgon sötnissar.
Klockan 06.45 stannade bussen på Umeås busstation, vi var hemma igen. Som tur var så sov vi båda två en hel del på den här resan om man jämför med ditresan då vi knappt sov nånting, men visst var man trött och sliten ändå. Jag skyndade mig hem till pappa och la mig direkt i sängen och sov.

Vaknade för ett litet tag sen då jag har snabb gjort iordning mig för skolan, idag orkar jag inte riktigt bry mig hur jag ser ut. Det som känns skönt är att idag ska vi bara se en film och diskutera på skolan, jag behöver alltså inte anstränga hjärnan allt för mycket :P

Berättar mer om resan sen efter skolan!

Ha en toppen fin måndag.
Kram Jennilie.




Kommentarer
» natta

Vilken är din favorit tidning?

hehe okej :) ska du hitta på i helgen då?

Nu ÄNTLIGEN finns bilderna från photoshooten upplagda i bloggen. Fler kommer i em. Ta gärna en titt och säg vad du tycker :)

jag tycker, även om du inte brydde dig hur du såg ut att du hade fina kläder på dig :) himla snyggt med rutigt :)


Kom ihåg






Trackback