En dagens.




Örhängen från MillaofSweden.

Good morning sötnissar!
Åhh så skönt, idag har jag inte första lektion så jag börjar inte förrän 11.45, dubbel + för det! Då ska vi hålla på med UF-företagen så jag slutar klockan 13.00, + igen för det!

Hihi imorgon åker ju jag till huvudstaden med min vän Sara, oj så kul det kommer bli, vi åker därifrån på söndagkväll så vi behöver minte ha så brådis. Vet inte om jag sagt det men anledningen till varför jag ska dit är business resa. Jag ska visa upp och försöka få några butiker att köpa in MillaofSweden's smycken. Sara följer med som sällskap :]

Åhh, nu visas Madonna top 10 @ 10 på MTV, just nu är det Like a virgin :) I like that song!

Neh nu ska jag.. Hmm göra något annat tills jag ska iväg till skolan, vi hörs senare!
Ciao.



Kommentarer

ja tack jag har haft en skit bra dag sjdå? :D


Kom ihåg






Trackback