Det blev visst ett ombyte.


Skor Mammas gamla, StrumpbyxorÅhlens, Linne (som kjol) JC, Klänning köpt i Schweiz, kofta Gina Tricot, örhängen Milla of Sweden, Väska Second hand, Armband gåvor.

Ja, då jag har föör lång tid på mig på morgonen byter jag alltid kläder tusen gånger om, men nu kommer jag se ut så här för nu ska jag snart till skolan.

Fick ett kort i brevlådan idag som jag blev så himlajätte glad över. Det var från minstingen i Schweiz, ett "Tack för att du var med på mitt dop" kort. Jag saknar dom alla så mycket så mycket.

Men men, hoppasni får en bra dag, Kram Jennilie.



Kommentarer

Älskar tröjan!

Vad fint! skitcool tröja!



sV; nja, varit i skolan bara och lite sånt där, sjdå?Kram

Vilka festliga läppar :)

» anja

vi saknar dig med! du far komma tillbaka när du vill!

sa skoj att ses om 3 veckor!

Jag ville köpa en varje (de hade jättemånga olika just nu) men ibland måste man lägga band på sig själv :P

» natta

Hallå där säg gärna vad du tycker om skorna på min blogg! =) du är välkommen att tycka till om du vill.

» Nina.

svar: ååh tack sötnos!! :)



supersnygg outfit!!!



kramar/nina

» Em

ohmy, älskar verkligen din frisyr, så jäkla snygg!

» Anna

Jo jag mår också bra :D

» Anna

Jo jag mår också bra :D

samlar du på något?

Hallå du :), hittade du till min blogg, kul :), fina bilder du har!

» sassy

Skitsnyggt tjejen!

» Teta

snyggt linne :)

vsg :))



fint med tjockt hår :)

» Anna

Skitsnyggt! Posta alla dina outfits på mystajl.se =)

jättesnyggt! vilken snygg tröja..

» Linda

Snygga kläder.. gillar linnet! ;)

Så himla cool klädsel och din frisyr! WOW!


Kom ihåg






Trackback