You're beautiful

God morgon.
Inatt var jag uppe ganska så länge, hade en vän här som begav sig hemåt vid 4-tiden inatt men vi hade det väldigt trevligt så det gjorde ingenting.

Idag ska jag vara med Johan ett tag sen ska jag troligen träffa Jossan :) Ikväll vet jag inte hundra proncentigt vad som händer.. Antingen ska Jag, Jossan och Sara fara på en väns 18-års fest men samtidigt är jag rätt så sugen på att bara umgås och ha det trevligt med dom två då, plus några andra vänner eftersom jag åker till Schweiz i övermorgon och blir där i sju veckor så jag kommer inte träffa dom på lääänge då..

  
Bilderna ovan är sen igår då Sara kom förbi mig och vi hade lite kul med digitalkamerorna ;P

Nu ska jag gå och få mig nånting i magen.
Ha en fin dag, det ska jag ha :)
Kram





Kommentarer

det var riktigt roligt igår!=)

Fina bilder, snygg klänning. Det nya jobbet är på beach soccer i sommar så det ska bli kul, vet inte riktigt vad jag ska jobba med men hörde att det var som boendevärdinna. Vi får se, ska på möte nu. Vad görs idag?

fin klänning!

» maria

Jo jag tycker alltid det är så roligt, härlig stämning och så :)

Själv då?

Förresten du heter samma sak som min syster :) fast det stavas annorlunda, Jennielee stavas min syster :) inte så vanligt namn.

Okej vad är yran då? Kul med 18års fest :) Jag ska nog bara ta det lugnt helt slut just nu.

Okej för enda yran jag hört talas om är storsjöyran :) Har ni haft kul då? Vad blir det för film då? Ha en trevlig kväll.

» maria

Ja :) Hoppas du har haft en trevlig kväll !


Kom ihåg






Trackback