Vardagen med en nypa lyx

Hejsan :)
I morse kände jag mig bara såå otaggad på att fara till skolan, ville bara ligga kvar i sängen och sova som säkert många andra också ville! Men kliva upp var jag i alla fall tvungen att göra än om det gick väldigt segt! Skolan idag var inge speciell, det postiva var väl att vi fick ha matte provet på onsdag istället för imorgon och det känns underbart härligt, känner mig inte lika stressad över det nu!
Middagen idag var underbart god! Det serverades pepparbiff med klyftpotatis, sallad, ugnsbakade tomater och pepparsås, det var så jammi!


Tallrik MillaofSweden

Sedan skulle jag försöka få till bloggens utseende och nu är jag äntligen klar :) Det ser mycket bättre ut nu än vad det gjorde i början och det är ju huvudsaken :) Headern fixade jag dit själv *stolt* men bakrundsfärgen hjälpte snälla Sara mig få dit, jag hade nämligen lite problem med det själv.

God kväll på er alla :)
Kram
None



Kommentarer

Åh, ni äter alltid så god mat! Och på så fina tallrikar med :)

Tycker du var riktigt duktig som fick till headern själv - själv sitter jag fortfarande och grunnar på vem som fick mailet jag trodde att jag skickade till dig...

Saravillfara: Hihi ja mamma och Andreas är några riktiga höjdare på laga mat :) Hihi tack :) Lite svårt bara att få det snyggt då man bara kan arbeta i paint. Hah, jadu det var då i alla fall inte mig det blev skickat till :S


Kom ihåg






Trackback