Sommar och sol

Hej på er alla.
Vet att jag varit ovanligt dålig på uppdatera idag men det är sådant som händer. Efter skolan var jag en sväng på stan med mamma och sedan for vi till strömpilen. Kollade på lite kameror, hittade några intressanta men ska fortsätta kolla imorgon. Jag köpte i alla fall dom bruna skorna som jag kollade på igår, kunde inte motstå.

Så här har jag vandrat omkring idag (plus tights och en kofta då det var lite blåsigare)
 

Efter lite kameratittande köpte jag och mamma varsin godispåse och lite mat, sallad åt jag. Då satte vi oss nere vid vattnet och njöt av det goda. Sedan begav vi oss vidare för att köpa en väska till mig (till resan) men jag var inte den enda som kom hem med en resväska.

Den största är min den andra är mammas.

För övrigt fick jag tillbaka min jacka igår som jag sytt på syslöjden, fick mvg- på den, nöjd!
Så här blev slut resultatet:
  

Sedan fick jag en kram av min yngsta brorsa:)



Provade nya nagellacket idag också.

Har lite mer att berätta men gör det någon annan dag för nu måste jag sitta uppe och plugga heeela natten, har grymt mycket i skolan tills imorn.


Vi höres, kram



Kommentarer
» alec

Åh vad fin jacka.. duktiga du..

ROSA VÄSKA, VART VART??

Åh vilken fin klänning. Vill också ha en rosa resväska!!!

Okej vad bra :) Absolut en bra dag!! Yes vädret är underbart.

» maria

Ja visst är det så :)

Kanonsöta bilder.

Det förstår jag, vart har du varit och fyndat?

» sofie

gillar din stil där, grymt snyggt!



sv: hehe tack, du är inte ensam I LOVE IT:D:D

» soie

sv: hehe ja, finfint!

yes, har du sett alla avsnitt? tittar du på tv kanske? :)

tack! och detsamma - riktigt fina bilder! kram!

fina bilder

Okej :) Vad ska du göra idag`??

grymt snygg klänning!

ha det fint:D

» sofie

sv: jaså okej, jo jag med :D hehe längtar tills nästa säsong:D

Tack detsamma.

Vad ska du göra idag då?

» maria

Ha en härlig dag :)

tooooooookigt! den var riktigt snygg för att vara gjord utanför bangladesh typ.. grattis till mvg :D


Kom ihåg






Trackback